تیكه های پشت كامیونی

دنیای شادی

جوک .دل نوشته.طنزوسرگرمی.شعر.

تیكه های پشت كامیونی

تیكه های پشت كامیونی
 


دنبالم نیا اسیر میشی

 

 

پشت یك كامیون نوشته بود
بوق نزنید رانده خواب است
 

 

ای كه از كوچه معشوقه ما می گذری
بر هذر باش كه ما هم از كوچه معشوقه تو می گذریم


دست علی به همرات
دلم دادم بری باهاش حال كنی
نكه بری جیگركی بازكنی!!


بر دریچه قلبم نوشتم..ورود عشق ممنوع.
اما عشق دنده عقب وارد شد!



هلاكتم چلو كباب


در دست علم دارم
زرین قلم دارم
نزدیک تو نیستم
از دور سلام دارم




رو باك كامیونا كه دیدم زیاد مینویسن : شكمو !!! یا بخور نوش جان !!! یا الهی كوفتت بشه


من میروم............ ......... ......... ..تو هم بیا


زیبا رویان بی وفایند


داداش مرگ من یواش


بوق نزن ژیان............ ......... ..میخورمت

دییوونتم روانی


در قمار زندگی عاقبت ما باختیم
بسکه تکخال محبت بر زمین انداختیم


در بیابانها اگر صد سال سرگردان شوم
به از انكه در وطن محتاج نامردان شوم


خوشگلی بانمکی یک رخ زیبا داری
بی جهت نیست که در کنج دلم جا داری


کوه رنج مادر
سلطان غم پدر



عشق تو مرا چو سوزنی زرین كرد
هركه مرا دید تورا نفرین كرد


تو هم خوشگلی


بر چشم بد لعنت


خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد
خواهان کسی باش که خواهان تو باشد


سر بشکند
دست بشکند
پا بشکند
دل نشکند


یادگار پدر


كوچولو كجا میری ؟


مادران زیبا ترین آهنگه عشقند!


بیادگار نوشتم خطی به دلتنگی
به روزگار ندیدم رفیق یكرنگی


به تو دیگر نتوان کرد سلام
به تو دیگر نتوان بست امید
به تو دیگر نتوان اندیشید
که تو دیگر گل ناز همه ای.


یا ضامن اهو
امان ازاین هیاهو


در این درگه که گه گه کَه کُه و کُه کَه شود ناگه
مشو غره به امروزت که از فردا نای اگه.......


ای صوفی برو لقمه خود گاز بزن
کم پشت سر خلق خدا ساز بزن


بر در دیوار قلبم نوشتم ورود ممنوع
عشق آمد و گفت من بی سوادم


احتیاط كن التماس نكن.


حسنی به مكتب نمیرفت باباش گذاشت كمك شوفری


بیمه دعای مادر
میروم سوی وطن
کسانیکه بد را پسندیده اند
ندانم ز خوبی چه بد دیده اند؟


" از پی شبهای بی فردا دویدن "


یدالله فوق ایدیهم


گذشته تلخ
آینده نامعلوم


راستی پشت یه مینی بوس نمره ابادان نوشته بود :

ولک قطار ندیدی


الهی هر كی بخلوه ، چشاش بابا قوری بشه
كچل بشه ، قوزی بشه ، خمارو با فوری بشه


اینم پشت یه تراكتور نوشته بود :

كی به كیه ؟ منم پرایدم



بالای در باك یه مینی بوس نوشته بود: بخور به حساب من!


عفت از ناموس مردم كن اگر با غیرتی
تا كنند عفت از ناموس تو با غیرتان
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:,

] [ 21:39 ] [ آرش ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،