خوصصیت زن هاااااااااااااااااااااا.

دنیای شادی

جوک .دل نوشته.طنزوسرگرمی.شعر.

خوصصیت زن هاااااااااااااااااااااا.

 ــزن ها مثل رادیو هستند

 هر چي مي خواهند مي گويند ولي هر چه بگويي نمي شنوند

 ۲ ــ زن ها مثل شبكه اينترنت هستند
از هر موضوعي يك فايل اطلاعاتي دارند

۳ ــزن ها مثل رعد و برق هستند
اول برق چشمان شان مي رسه , بعد رعد صدای شان 

۴ــ زن  ها مثل ليمو شيرين هستند
اول شيرين و بعد تلخ مي شوند

۵ ــ زن ها مثل موبايل هستند
هر وقت كاري مهم پيش مي آيد در دسترس نيستند

گفتم دوستت دارم گفتي گم شو . گفتم برایت ميميرم ، گفتي گم  شو . گفتم بدون تو هيچم ، گفتي گم شو . گفتم ميخواهم بگيرمت ، گفتي : راست ميگي ؟ گفتم : گم  شو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,

] [ 19:49 ] [ آرش ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،