سلام.....

دنیای شادی

جوک .دل نوشته.طنزوسرگرمی.شعر.

سلام.....

سلام بچه ها به این وبلاگ خوش اومدین من یه آدمی هستم که از تنهایی بیزار وهمیشه سعی کردم که دوستای جدید داشته باشم گرچه تا حالا ناکام موندم.

چند تذکر مهم.

۱.این وبلاگ برای خوش اخلاق ها وکسایی که خنده به لب دارن هست.

۲.اگه غصه داری بریز بیرون بیا تو.

۳.نظر نظر نظر یادت نره .

لطف بنده به شما............

عزیزم هرچی می خوای وردار آزادی اگه هم خواستی همه ی وبلاگ وببر مال خودت.

تموم سعی خودم و می کنم که مطالب بروز و گلچین شده براتون بزارم.

تذکر

من با سیستم های تبادل لینک کاری نداشته وتبادل لینک هم نخواهم کرد فقط مستقیم با وبلاگ ها تبادل لینک می کنم بنابراین دیگه تو قسمت نظرات در مورد تبادل لینک باسیستم های تبادل لینک چیزی ننویسید باتشکر.



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت10:34---18 اسفند 1391
فره خیوند چیله....عمرا اگه بتونی ترجمه کنی.خخخخخخخخخخخخخخ

النا
ساعت21:07---14 اسفند 1391
سلام عزیزم.معلومه پسر باحالی هستی.این عکس خودت نیست درسته؟مررررررررسی از اینکه لینکم کردی.بازم به وبم بیا راستی چرا چراغ خاموش اومدی؟نظررررررررر؟؟؟؟؟؟؟؟

آرش
ساعت12:02---26 بهمن 1391
خوب بود

ساسام
ساعت10:13---26 بهمن 1391
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری

amin
ساعت15:37---15 بهمن 1391
مرسی که بهم سر زدی وب قشنگی داری منو با اسم "لبخند و گریه" لینک کن بعدا بیا بگو با چه اسمی لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 7 بهمن 1398برچسب:,

] [ 14:54 ] [ آرش ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،